dilluns, 6 de desembre del 2010

COIXÍ DOLÇOS SOMNIS / ALMOHADA DULCES SUEÑOS


Doncs sí, ara dormo perfumada....amb el meu coixí de dolços somnis ...
Vaig veure l’explicació que donava en Txumari Alfaro i de seguida em vaig anar a buscar les flors i fulles seques que es necessitaven per fer-lo.

Com que la preparació porta un total de 350 grams i al ser sec, te bastant volum , quan a la dietètica m’ho barrejaven tot, fent una bona muntanyeta , un senyor per darrera meu em va preguntar.... I vostè perquè ho vol tot això? I jo li vaig dir... per dormir ... i ell, espantat... I s’ho pensa prendre tot ?????????? i jo li vaig dir... no, és per posar-hi el cap damunt ..... i va marxar, no dient res més, però a la seva cara li va quedar una expressió d’........ aquesta no hi toca....

Però sí, estic molt serena perquè he dormit molt be amb un coixí fet amb ...

100 grams de fulles d’eucaliptus
100 grams de flors de camamilla
50 grams de flors d’espígol
50 grams d’artemisa
25 grams de flors de tarongina
25 grams de llúpol

½ quilo de cotó de fer cures, comprat a la farmàcia, a uns 6 euros el quilo

Es fa trossos el cotó i es barreja amb les flors i fulles i s’emplena una funda de coixí, millor amb cremallera. Aquest coixí es posa dins una coixinera i apa... a descansar a gust !!!!!!!!

Pues sí, ahora duermo perfumada .... por mi almohada de dulces sueños ...
Me gustó la explicación que dio Txumari Alfaro y enseguida fui a comprar las flores y hojas secas que se necesitaban para hacerla.

Como la preparación lleva un total de 350 gramos de producto seco y abulta bastante, cuando en la dietética lo mezclaban todo, haciendo una buena montañita, un señor por detrás mio me preguntó .... Y usted para que quiere todo esto? Y yo le dije ... para dormir ... y él, asustado me dijo ... Y lo piensa tomar todo ?????????? y yo ... no, es para poner la cabeza encima ..... y se marchó, sin decir nada más, pero en su cara le quedó una expresión de… a esta le falta un hervor…

Pero estoy la mar de bien porque he dormido muy a gusto con mi cojín hecho con ...

100 gramos de hojas de eucalipto
100 gramos de flores de manzanilla
50 gramos de flores de lavanda
50 gramos de artemisa
25 gramos de flores de azahar
25 gramos de lúpulo

½ kilo de algodón de hacer curas, comprado en la farmacia, a unos 6 euros el kilo

Se trocea el algodón, se mezcla con las flores y hojas y se llena una funda de almohada, mejor con cremallera. Este cojín se pone dentro de la almohada de la sábana y ... a descansar !!!!!!!!